Forum Forum Ogólnotematyczne Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Zarządzanie pracą w contact center?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Ogólnotematyczne Strona Główna -> Totalny Luz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamgorka11
Usher



Dołączył: 21 Cze 2022
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:34, 30 Lis 2023    Temat postu: Zarządzanie pracą w contact center?

Macie jakieś doświadczenie w temacie zarządzania pracą w contact center? Ewentualnie jaki kierunek byście polecili jeśli chodzi o rozwój kadry kierowniczej? Jak znacie jakieś dobre kierunku kursy, to dajcie znać jak to wygląda i co warto wybierać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Niworo
Ostry Klikacz



Dołączył: 27 Cze 2022
Posty: 421
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:04, 01 Gru 2023    Temat postu:

Obecnie to dynamicznie rozwijająca się branża więc można się spotkać z takimi kursami jak [link widoczny dla zalogowanych] gdzie przygotowuje się do kierowania zespołem w call center więc można brać to pod uwagę i tam próbować udoskonalać swoje umiejętności.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Ogólnotematyczne Strona Główna -> Totalny Luz Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin